بهترین برند لوله پلیکا در ایران | برج پلیمر
18
ژوئن

بهترین برند لوله پلیکا در ایران

بی تردید برای شما هم سوال شده است که در میان این حجم از شرکت های تولید کننده که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند, بهترین برند لوله پلیکا در ایران کدام است؟ برای پاسخ به چنین پرسشی برای خرید لوله پلیکا می بایست چند نکته ویژه را در نظر گرفت و به نتیجه رسید. برای دریافت پاسخ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برند لوله پلیکا در ایران | برج پلیمر

بهترین برند لوله پلیکا در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

  1. 1- تنوع محصولات و سبد محصول کامل

بهترین برند لوله پلیکا در ایران بی تردید سبد محصولات کاملی در حوزه لوله و اتصالات upvc خواهد داشت. این سبد محصولات کامل تمام نیاز های مهندسان را در زمینه های مختلف ساختمانی, لوله و اتصالات فاضلابی و برقی برطرف خواهد کرد. انواع سایز های لوله پلیکا, اتصالات زانویی, اتصالات دو سر و سه سر کوپل, 45 و 90 درجه و … .

2– کیفیت بی نظیر

یک شرکت زمانی نام بهترین برند لوله پلیکا در کشور یدک خواهد کشید که محصولات او بهترین کیفیت را داشته باشند. کیفیت بدین معنا که با خدمات پس از فروش ویژه و طول عمر بالای محصولات, به یکی از بهترین مارک های لوله پلیکا در ایران تبدیل شوند.

3- باشگاه مشتریان

بی شک بهترین برند لوله پلیکا, برای مشتریان خود نیز ارزش ویژه ای قائل می شود. با احداث باشگاه مشتریان, مصرف کنندگان می توانند از خدمات ویژه ای همچون تخفیفات, شرایط فروش, جایزه ها و … مطلع شوند.

خرید لوله پلیکا | برج پلیمر

بهترین برند لوله پلیکا در ایران کدام است؟

برج پلیمر

شرکت مدل پلاستیک با نام تجاری برج پلیمر یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید انواع لوله ها و اتصالات UPVC است. که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نمود و با به کار گیری نیروهای متخصص و کارآمد شاغل در واحد های مختلفی همانند طراحی و توسعه فنی و تولید, فروش, آزمایشگاه کنترل کیفیت و استفاده از تجهیزات مدرن در فرآیندهای مختلف تولیدی و آزمایشگاهی همچنان به سیر صعودی پیشرفت خود ادامه می دهد و توانایی خویش را در این زمینه با صادرات محصولات خود به اثبات رسانده است و دارای چندین گواهینامه از شرکت های بزرگ اروپایی در زمینه تولید محصولات و تاییدیه های کیفی مختلف از سازمان های معتبر جهانی و نیز سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است.

آدرس :اصفهان-منطقه صنعتی دولت آباد-خیابان بوعلی سینا44

03145838116-8
03145836841-2

نتیجه گیری

بی تردید برندی به عنوان بهترین برند لوله پلیکا در ایران لقب میگیرد که ویژگی های شرکت برج پلیمر را داشته باشد. شرکتی که با تنوع محصول بسیار بالا و کیفیت بسیار زیاد, توانسته در شهر اصفهان, به عنوان یک برند معتبر شناخته شود و با صادرات محصولات خود به کشور های همسایه,  چرخ اقتصاد کشور را نیز بیش از پیش به حرکت در آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهترین برند لوله پلیکا در ایران با شماره های شرکت برج پلیمر تماس بگیرید و از مشاورین فروش متخصص در این مجموعه استفاده کنید.